The ALL NEW Fashion Thread

Fed up talking videogames? Why?
User avatar
Buffalo
Emeritus
Joined in 2008

PostRe: The ALL NEW Fashion Thread
by Buffalo » Fri Jan 23, 2015 5:10 pm

Onitsuka's all the way, good call.

Image
User avatar
False
Member ♥
Joined in 2008

PostRe: The ALL NEW Fashion Thread
by False » Thu Jan 29, 2015 9:24 pm


Image
User avatar
Fatal Exception
Member
Joined in 2008
AKA: Racist chinese lover
Location: ಠ_ಠ

PostRe: The ALL NEW Fashion Thread
by Fatal Exception » Thu Jan 29, 2015 9:38 pm

The picture puts me off. I absolutely hate shirts done all the way up without a tie.

The above post, unless specifically stated to the contrary, should not be taken seriously. If the above post has offended you in any way, please fill in this form and return it to your nearest moderator.
Image
User avatar
Frank
Member
Joined in 2009

PostRe: The ALL NEW Fashion Thread
by Frank » Sun Feb 15, 2015 12:30 pm

Guys. Need some help. Been revamping my work wardrobe, but I need some belt advice. Bought these from Ted Baker:

Image

And a grey pair, and then these shoes from ASOS:

Image

Someone recommend me a decent belt pls. The only tan one I've got is a thin little chino belt and it'll do for the moment but it's not brill.

What's everyone's opinion on polo belts?

Image
User avatar
Corazon de Leon
Doctor ♥
Joined in 2008
AKA: Deadpool / sntaa

PostRe: The ALL NEW Fashion Thread
by Corazon de Leon » Mon Feb 16, 2015 3:00 pm

That's a nice brogues/belt combo Robbo.

As always Frank, belt needs to match the shoes. Can't be walking about with tan brogues and a dark coloured belt on, for example. Dunno much about Polo's belts.

What do we think about this fake-leather jacket? Need something new as my old proper leather jacket got ripped to strawberry float:

Image

Image Image
User avatar
Poser
Banned
Joined in 2008
Location: Newcastle Upon Tyne

PostRe: The ALL NEW Fashion Thread
by Poser » Mon Feb 16, 2015 3:13 pm

Need to pair the jacket with a hat:

Image

Re the belt thing, I can't argue with any of the above, TBH. Belt has to match your shoes.

Image
User avatar
Corazon de Leon
Doctor ♥
Joined in 2008
AKA: Deadpool / sntaa

PostRe: The ALL NEW Fashion Thread
by Corazon de Leon » Mon Feb 16, 2015 3:18 pm

:lol:

Now I can't buy it. :lol:

Image Image
User avatar
False
Member ♥
Joined in 2008

PostRe: The ALL NEW Fashion Thread
by False » Mon Feb 16, 2015 3:18 pm

I was just thinking this weekend that I need to get a nice leather jacket.

Image
User avatar
Poser
Banned
Joined in 2008
Location: Newcastle Upon Tyne

PostRe: The ALL NEW Fashion Thread
by Poser » Mon Feb 16, 2015 3:25 pm

Corazon de Leon wrote::lol:

Now I can't buy it. :lol:


Ignore me, I think it looks ok, tbh.

Falsey wrote:I was just thinking this weekend that I need to get a nice leather jacket.


Is that cos you were pumping a leathery bird at the time?

Image
User avatar
False
Member ♥
Joined in 2008

PostRe: The ALL NEW Fashion Thread
by False » Mon Feb 16, 2015 3:28 pm

Ehhhhhhhhhhhhh banta

Nah, I was watching some TV show on Friday morning and the man had a leather jacket so I thought; "I want a leather jacket."

Image
User avatar
Poser
Banned
Joined in 2008
Location: Newcastle Upon Tyne

PostRe: The ALL NEW Fashion Thread
by Poser » Mon Feb 16, 2015 3:36 pm

Falsey wrote:Ehhhhhhhhhhhhh banta



Bit defensive there mate. Decided you like her now?

Image
User avatar
False
Member ♥
Joined in 2008

PostRe: The ALL NEW Fashion Thread
by False » Mon Feb 16, 2015 3:44 pm

Sorry that does read a bit defensively doesnt it.

It was only meant lightly.

Weeeeeey bantaaaaa :mrgreen:

Is that better?

Image
User avatar
Poser
Banned
Joined in 2008
Location: Newcastle Upon Tyne

PostRe: The ALL NEW Fashion Thread
by Poser » Mon Feb 16, 2015 3:52 pm

Falsey's in love. #bants

Anyway, what sort of leather jacket? I've always wanted one like Brad Pitt on Fight Club, or perhaps like Daniel Craig in Layer Cake. It has to be said, though, I look like neither of those men so pulling it off might be an issue.

Maybe more tan than red.

Image

Image
User avatar
False
Member ♥
Joined in 2008

PostRe: The ALL NEW Fashion Thread
by False » Mon Feb 16, 2015 3:55 pm

I dunno. Probably a superdry one or something similar

Image
User avatar
Poser
Banned
Joined in 2008
Location: Newcastle Upon Tyne

PostRe: The ALL NEW Fashion Thread
by Poser » Mon Feb 16, 2015 4:13 pm

Falsey wrote:I dunno. Probably a superdry one


Is that cos you were pumping a... aw, never mind.

Image
User avatar
False
Member ♥
Joined in 2008

PostRe: The ALL NEW Fashion Thread
by False » Mon Feb 16, 2015 4:17 pm

Poser Im doing a frown at you

Image
User avatar
Rocsteady
Member
Joined in 2008

PostThe ALL NEW Fashion Thread
by Rocsteady » Mon Feb 16, 2015 5:46 pm

Brad Pitt does look gooseberry fool hot in that.

This has just reminded me of meeting an Italian guy whose leather jacket I was going mad over a couple of months back, was a beautiful tan one from Zara that apparently only cost about 40 euro. Gonna have a look when I'm next up town but I kinda suspect the Italian Zara might be slightly better than Scotland's offering.

User avatar
Fatal Exception
Member
Joined in 2008
AKA: Racist chinese lover
Location: ಠ_ಠ

PostRe: The ALL NEW Fashion Thread
by Fatal Exception » Mon Feb 16, 2015 7:21 pm

I ended up with a Superdry leather jacket a few weeks back. It was on half price so, actually a reasonable price for once :lol: £110 for Superdry - Ryan in black. It has a double collar which I'm sometimes not a fan of, but you can fold the inner one under so it's not a problem.

Image

It fits great and looks good. It does look a bit better than that image.

The above post, unless specifically stated to the contrary, should not be taken seriously. If the above post has offended you in any way, please fill in this form and return it to your nearest moderator.
Image
User avatar
Igor
Member
Joined in 2008
Location: Not telling...

PostRe: The ALL NEW Fashion Thread
by Igor » Mon Feb 16, 2015 11:47 pm

Picked this coat up recently:

Image

It's the best strawberry floating coat I've ever owned. Big fan of Mango at the moment. Partly because they have Zidane modelling for them.

User avatar
Poser
Banned
Joined in 2008
Location: Newcastle Upon Tyne

PostRe: The ALL NEW Fashion Thread
by Poser » Tue Feb 17, 2015 9:37 am

Igor wrote:Big fan of Mango at the moment. Partly because they have Zidane modelling for them.


Image

Image

Return to “Stuff”